poca-header

Informații publice

Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local organizează concurs pentru - inspector de specialitate, gradul IA, din cadrul Serviciului Tehnic, Întreținere Patrimoniu

În conformitate cu prevederile H.G. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare ;
      Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, cu sediul în Aiud, str. Tribun Tudoran Nr.9, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a funcției contractuale de execuție vacantă, de inspector de specialitate, gradul IA, din cadrul Serviciului Tehnic, Întreținere Patrimoniu – Compartiment Seră, Zone verzi
   Condiţii  specifice de participare la concurs :
                - studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul horticultură ;
                - vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului : minim 6 ani și 6 luni;
 
    Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidații trebuie să îndeplinească condițiile  prevăzute la art.3 din H.G.nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
a)    are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)    cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)    are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d)    are capacitate deplină de exerciţiu;
e)    are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f)     îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g)    nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie ,care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;     
 Concursul organizat pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a funcției contractuale de execuție vacantă ,de inspector de specialitate, gradul IA, constă în următoarele etape succesive:
        - selecția dosarelor de înscriere ;
        - proba scrisă ;
       -  proba interviu  ;
     Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații admiși la etapa precedentă.
       
  Condițiile de desfășurare a concursului:
      Data, ora și locul desfășurării probei scrise : 15.02.2022 , ora 10,00, la sediul Serviciului Public de  Interes Local Administraţia Patrimoniului Local, Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9  
      Data, ora și locul desfășurării interviului : 18.02.2022 , ora 10,00 - sediul Serviciului Public de  Interes Local Administraţia Patrimoniului Local , Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9  ;
      Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data 07.02.2022 , ora 15,00 la sediul Serviciului Public de Interes Local Admininistrația Patrimoniului Local – Compartiment Salarizare, Resurse Umane ;
Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
            a) cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
            b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
            c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
            d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
            e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
           f)  adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată  cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
            g)  curriculum vitae;
           În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
           Actele prevăzute mai sus vor fi prezentate și în original, în vederea certificării copiilor cu acestea  de către secretarul comisiei de concurs.                                              
  
Calendarul de desfăşurare a concursului:
25.01.2022 - 07.02.2022
- perioada de depunere a dosarelor de concurs

08.02.2022 – 09.02.2022
- selecția dosarelor de concurs

10.02.2022
- afișare rezultate selecție dosare de concurs

11.02.2022
- depunere contestații rezultate selecție dosare de concurs

14.02.2022
-soluționare contestații rezultate selecție dosare de concurs și afișare rezultate contestații selecție dosare

15.02.2022
- desfășurare proba scrisă și afișare rezultate proba scrisă

16.02.2022
- depunere contestații rezultate proba scrisă

17.02.2022
- soluționare contestații rezultate proba scrisă și afișare rezultate contestații proba scrisă

18.02.2022
- desfășurarea probei interviu și afișare rezultate interviu

21.02.2022
- depunere contestații rezultat proba interviu

22.02.2022
- soluționare contestații rezultate proba interviu și afișare rezultate contestații proba interviu

23.02.2022
- comunicare rezultate finale

 
   Rezultatele la fiecare probă, precum și rezultate finale ale concursului , vor fi afișate la sediul Serviciului Public Administrația Patrimoniului Local și pe pagina de internet www.aiud.ro.
 
BIBLIOGRAFIA  :
 
1.    Legea nr.24/2007,privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi din intravilanul localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
2.    Ordinul nr.1549/2008,privind aprobarea Normelor tehnice pentru elaborarea Registrului local al spațiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare;
3.    Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare ;
4.    Legea nr.319/2006 ,a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare ( Cap. III ,IV)
5.    Amelia Miliţiu, Badea Miu, Floricultura, Editura ,,Ceres’’,Bucureşti ,1974  ( Biologia plantelor floricole, Producerea materialului săditor floricol, Plante anuale sau cultivate ca anuale, Plante bienale, Plante perene, Plante de seră ,Principiile de bază pentru proiectarea şi înfiinţarea spaţiilor verzi)
6.    Ordonanța Guvernului nr.137/2000, privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
 
    Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susținerii concursului, inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.             
      Relaţii suplimentare se pot obţine  la sediul  Serviciului  Public  de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local , la Compartimentul Salarizare, Resurse Umane și la nr. telefon 0258/861593 interior 13 și pe adresa de e-mail : spapl@aiud.ro.
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate