poca-header

Informații publice

Rezultatul selecţiei dosarelor la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant, funcţie contractuală de execuţie de casier din cadrul Biroului Administrația Pieței

În urma îndeplinirii procedurii de selecţie a dosarelor candidaţilor înscrişi la concursul organizat de Primăria Municipiului Aiud, în data de 17.02.2022 – proba scrisă, prevăzută de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs comunică următorul rezultat al selecţiei dosarelor de înscriere:

 

Nr.

Crt.

 

NR. DOSAR

REZULTATUL SELECŢIEI DOSARELOR DE CONCURS

MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI

 

1.

 

2224/25.01.2022

 

ADMIS

 

-

 

2.

 

2728/27.01.2022

 

ADMIS

 

-

 

3.

 

2870/28.01.2022

 

ADMIS

 

-

 

4.

 

2995/31.01.2022

 

ADMIS

 

-

 

5.

 

3026/31.01.2022

 

ADMIS

 

-

 

6.

 

3214/01.02.2022

 

ADMIS

 

-

 

7.

 

3480/02.02.2022

 

ADMIS

 

-

 

8.

 

3567/03.02.2022

 

ADMIS

 

-

 

9.

 

3599/03.02.2022

 

ADMIS

 

-

 

10.

 

3674/04.02.2022

 

ADMIS

 

-


Candidații nemulţumiți de rezultatele obţinute, pot formula contestaţie, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, d-na Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud. Candidații declarați "admis", vor susţine proba scrisă în data de 17.02.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Brătianu. Candidații sunt rugați să se prezinte la sediul Primăriei Municipiului Aiud cu 10 minute înainte de începerea probei scrise, având asupra lor actul de identitate.
Notă: Conform prevederilor art. 11 alin. (4) din Anexa 3 – Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc la HG nr. 171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul candidaților în incinta instituției este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află între sfârşitul perioadei de izolare şi până la a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate