poca-header

Informații publice

Rezultatul probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant, funcție contractuală de execuţie de casier din cadrul Biroului Administrația Pieței

Având în vedere prevederile art. 30 alin. (3) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs, comunică următorul rezultat al probei scrise:
- pentru funcția contractuală de execuţie de casier din cadrul Biroului Administrația Pieței din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud:

 

 

 

Nr.

Crt.

 

NR. DOSAR

 

PUNCTAJUL

PROBEI SCRISE

 

REZULTATUL

PROBEI SCRISE

 

 

1.

2224/25.01.2022

16

RESPINS

 

 

2.

2728/27.01.2022

35

RESPINS

 

 

3.

2870/28.01.2022

Nu s-a prezentat

RESPINS

 

 

4.

2995/31.01.2022

78

ADMIS

 

 

5.

3026/31.01.2022

52

ADMIS

 

 

6.

3214/01.02.2022

10

RESPINS

 

 

7.

3480/02.02.2022

92

ADMIS

 

 

8.

3567/03.02.2022

Nu s-a prezentat

RESPINS

 

 

9.

3599/03.02.2022

61

ADMIS

 

 

10.

3674/04.02.2022

Nu s-a prezentat

RESPINS

 

 

Candidații declarați “admis" vor susţine interviul în data de 22.02.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.

Candidații nemulţumiți de rezultatele obţinute, pot formula contestaţie, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, d-na Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

Notă: Conform prevederilor art. 11 alin. (4) din Anexa 3 – Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc la HG nr. 171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul candidaților în incinta instituției este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află între sfârşitul perioadei de izolare şi până la a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

 

 

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate