poca-header

Informații publice

Regulament de organizare și desfășurare a activității de transport în regim de taxi

Data limită a consultării: 07.08.2024

Modalitatea de trimitere a propunerilor: Avram Marilena, trdeciz@aiud.ro,0258861310

Data și locul organizării dezbaterii publice: Primăria Municipiului Aiud



Nr.  22284 din 25.06.2024


ANUNȚ
DEZBATERE PUBLICĂ
asupra intenției de inițiere a  proiectului de hotărâre cu caracter normativ privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a activităţii de transport în regim de taxi şi în regim de închiriere pe raza Municipiului Aiud,  a Contractului de atribuire în gestiune delegată şi a Caietului de sarcini precum și a locurilor de staţionare a taximetrelor


În conformitate cu prevederile:
- art. 4, alin. 2, art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  - art. 7 din Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 
 - Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim  de taxi şi în regim de închiriere, modificată şi completată, potrivit căreia autoritatea de autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, prin intermediul autorizației nr. 35/29.01.2008 atribuie şi eliberează autorizaţii taxi pentru fiecare autovehicul deţinut de transportatorii autorizaţi, în cadrul procedurii de atribuire - prin contractele de atribuire în gestiune delegată pentru executarea serviciului de transport în regim de taxi;
  - HCL nr. 38/2013 prin care a fost aprobat Regulamentul de organizare şi desfăşurare a activităţii de transport în regim de taxi şi în regim de închiriere pe raza Municipiului Aiud, a Contractului de atribuire în gestiune delegată şi a Caietului de sarcini;
- Art.1 al HCL 140/31.05.2017 prin care se modifică art. 2 al HCL 38/27.02.2013 referitor la locurile de staționare aprobate a autovehiculelor în regim de taxi;
- Avizul favorabil primit din partea Poliției Municipiului Aiud, Compartimentul Rutier, prin adresa nr. 498404/14.11.2023, înregistrată cu nr. 38388/15.11.2023 referitor la locurile de staţionare a autovehiculelor în regim de taxi de pe Strada Stadionului;
- Avizul favorabil primit din partea Poliției Municipiului Aiud, Compartimentul Rutier, prin adresa nr. 499924/03.01.2024, înregistrată cu nr. 115/04.01.2024 referitor la locurile de staţionare a autovehiculelor în regim de taxi în Loc. Ciumbrud, Str. Vasile Lucaci, în dreptul imobilelor cu nr. 22, respectiv imobil nr. 24, în fața monumentului.
- Avizul Poliției Municipiului Aiud primit prin adresa nr. 272643/18.05.2017 înregistrată cu nr. 9444/2017 referitor la celelalte locuri de staționare aprobate de pe str. Iuliu Maniu, str. Spitalului, str. Bethlen Gabor, str. Gării și Aiudul de Sus la intersecția str. Moților cu str. Gh. Lazăr lângă stația de autobuz, vor rămâne după cum au fost aprobate prin HCL nr. 38/2013 modificată prin HCL 140/ 31 mai 2017.
- art. 129 alin.(1), alin. (2), lit. d), coroborat cu alin. (7), lit. n) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Analizând  autorizaţiile eliberate de autoritatea de autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Aiud pe baza licenţei nr. 35/ 29.01.2008 aprobată prin Ordinul nr. 48/29.01.2008 emis de  A.N.R.S.C.,
            Aducem la cunoştinţa publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de hotărâre cu caracter normativ:
            ,,Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a activităţii de transport în regim de taxi şi în regim de închiriere pe raza Municipiului Aiud, a Contractului de atribuire în gestiune delegată şi a Caietului de sarcini precum și a locurilor de staţionare a taximetrelor”.                      
Precizăm că proiectul de hotărâre împreună cu documentele pregătitoare ( referat de aprobare, raportul Direcției Arhitect - Șef  și documentația anexă, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului ), sunt prezentate pe site-ul nostru www.aiud.ro  la secţiunea Informaţii publice/Dezbateri publice.  
Cei interesaţi pot prezenta în scris în perioada 15.07.2024 - 29.07.2024 propuneri, sugestii şi opinii cu caracter de recomandare, de luni până luni între orele 08.00 – 16.00 și vineri între orele 8.00 – 14.00 la registratura Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă, nr.1, prin fax la nr. 0258/861280 sau prin e-mail la adresa trdeciz@aiud.ro.
          Propunerile, sugestiile şi opiniile dvs. împreună cu proiectul de act administrativ va fi supus spre aprobare autorității deliberative, cu respectarea termenului prevăzut de art. 7, alin. 2 din Legea nr. 52/2003 (30 de zile lucrătoare), în cadrul şedinţei Consiliului Local Aiud din luna august 2024.


PRIMAR,
Iulia Adriana Oana Badea

Secretar general,
  Elisabeta Manea
 
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate