Data limită a consultării: 30.09.2024
Modalitatea de trimitere a propunerilor: Telefon 0258861310; e-mail : office@aiud.ro, elaboraredocumente@aiud.ro; Corina Botas, int. 1014
Data și locul organizării dezbaterii publice: Primăria Municipiului Aiud
ANUNȚ
DEZBATERE PUBLICĂ
asupra intenției de inițiere a proiectului de hotărâre cu caracter normativ privind aprobarea Procedurii de acordare a facilității de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor fiscale principale restante la 31.08.2024 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii de pe raza administrativ teritorială a Municipiului Aiud
În conformitate cu prevederile:
- art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- art. X a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 107/04.09.2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
- art. 185, alin. (1) lit. b) ale Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
- art. 84, alin (3)-(5), art. 87 (1), art. 129 alin (1), (2), lit. b), alin (4), lit. c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Aducem la cunoştinţa publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de hotărâre cu caracter normativ:
,,Proiect de hotărâre privind aprobarea Procedurii de acordare a facilității de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor fiscale principale restante la 31.08.2024 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii de pe raza administrativ teritorială a Municipiului Aiud”.
Precizăm că proiectul de hotărâre împreună cu documentele pregătitoare ( referat de aprobare, raportul Direcției Economice și documentația anexă), sunt prezentate pe site-ul nostru www.aiud.ro la secţiunea Informaţii publice/Dezbateri publice.
Cei interesaţi pot prezenta în scris în perioada 24.09.2024 – 30.09.2024 propuneri, sugestii şi opinii cu caracter de recomandare, între orele 08.00 – 16.00 la registratura Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă, nr.1, prin fax la nr. 0258/861280 sau prin e-mail la adresa trdeciz@aiud.ro.
Propunerile, sugestiile şi opiniile dvs. împreună cu proiectul de act administrativ va fi supus spre aprobare autorității deliberative, cu respectarea termenului prevăzut de art. 7, alin. 13 din Legea nr. 52/2003, în cadrul şedinţei extraordinare a Consiliului Local Aiud din data de 30 septembrie 2024.
PRIMAR,
Iulia Adriana Oana Badea
Secretar general,
Elisabeta Manea