poca-header

Informații publice

Dezbatere publică - modificarea Anexelor 1A, 1B, 2A, 3A, 10, 11 din HCL 102/18.04.2024 privind stabilirea și aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2025 în Municipiul Aiud

Data limită a consultării: 05.12.2024

Modalitatea de trimitere a propunerilor: Marilena Avram, consilier, Compartiment Elaborare Documente Consiliul Local, int.1014, telefon: 0258861310, e-mail: office@aiud.ro; trdeciz@aiud.ro,

Data și locul organizării dezbaterii publice: Primăria Municipiului Aiud



Nr.  38959  din 13.11.2024  
Anunţ referitor la elaborarea
proiectului de act normativ privind  modificarea Anexelor  1A, 1B, 2A, 3A, 10, 11  din HCL 102/18.04.2024 privind stabilirea și aprobarea  impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2025 în Municipiul Aiud
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD
Astăzi, 13.11.2024, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
proiect de hotărâre privind modificarea Anexelor  1A, 1B, 2A, 3A, 10, 11  din HCL 102/18.04.2024 privind stabilirea și aprobarea  impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2025 în Municipiul Aiud;
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
 • Raportul de specialitate nr. 38928 din 11.11.2024 al Direcției Economice;
 • referatul de aprobare nr. 38925 din 27.02.2024 privind necesitatea adoptării actului normativ propus;
• textul complet al proiectului de hotărâre privind stabilirea modificarea Anexelor  1A, 1B, 2A, 3A, 10, 11  din HCL 102/18.04.2024 privind stabilirea și aprobarea  impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2025 în Municipiul Aiud
• anexele nr. 1A, 1B, 2A, 3A, 10, 11  parte integrantă din proiectului de act normativ propus;                
Documentaţia poate fi consultată:
• pe pagina de internet a instituţiei, la ADRESA www.aiud.ro  la secţiunea „ Informații publice  - Dezbateri publice;  
• la sediul instituţiei Primăria Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1
• proiectul de act normativ se poate obţine în copie,  pe bază de cerere depusă la Direcția Arhitect - Șef /Compartiment Centrul de Informații pentru Cetățeni.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în perioada 12.11.2024 - 04.12.2024.
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul  www.aiud.ro  la secţiunea „Informații publice  - Dezbateri publice;  
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@aiud.ro,  trdeciz@aiud.ro.;
- prin poştă, pe adresa Primăria Municipiului Aiud, Municipiului Aiud,  str. Cuza Vodă, nr. 1, jud. Alba, cod 515200;
- la sediul instituţiei, la registratura Primăriei Municipiului Aiud,  str. Cuza Vodă, nr.1,  prin fax la nr. 0258/861280, de luni până joi între orele 07.30 – 16.00 și vineri între orele 07.30 – 13.30
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2025 în  Municipiul Aiud.“
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.aiud.ro  la secţiunea „Informații publice  - Dezbateri publice”;  
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 07.12.2024.
Potrivit  art. 7, alin. (1) și (2) coroborat cu alin. (13) din Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare, caracterul de urgență al acestui proiect de act normativ este motivat de faptul că, cota de impozitare asupra valorii cladirilor nerezidentiale detinute de persoane fizice a scazut de la 0,5% la 0,2%, aceasta fiind în favoarea cetățeanului, iar modificările  intră în vigoare începând cu 01 ianuarie 2025 fapt pentru care  propunem aprobarea acestora în ședința de consiliu din luna decembrie  2024.
 Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0258861310, e-mail: office@aiud.ro;  trdeciz@aiud.ro, persoană de contact: Marilena Avram, consilier, Compartiment Elaborare Documente Consiliul Local, int.1014 .
Primar,
Dragoș - Ionuț Crișan 
 
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate