poca-header

Informații publice

BULETIN INFORMATIV
publicat in conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
 
Asigurarea accesului la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544/2001, se face din oficiu sau la cerere, prin intermediul Direcțieie Arhitect-Șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud sau la adresa UAT Municipiul Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, jud. Alba, telefon 0258/861310, fax 0258/861280, e-mail office@aiud.ro.
Conform art. 5, alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informaţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) din acelaşi act normativ, respectiv:
  • Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea institutiei;
    Primaria municipiului Aiud se organizeaza si functioneaza potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ
     
  • Structura organizatorica,
  • Atributiile departamentelor
     
  • Programul de functionare:
    luni:       07:30 - 16:00
    marti:     07:30 - 16:00
    miercuri: 07:30 - 16:00
    joi:         07:30 - 16:00
    vineri:     07:30 - 13:30
     
  • Programul de lucru cu publicul
 
  • Programul de audiente al institutiei;
     
  • Numele si prenumele persoanelor din conducerea institutiei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
    Persoanele din conducerea primariei: 
    Dragoș-Ionuț Crișan  - primar 
     - viceprimar 
    Functionarii responsabili cu difuzarea informatiilor publice: 
    Teodor Popa - informarea publică directă a persoanei și informarea interinstituțională 
    Dragoș Emilian Gâlea - relația cu mass-media
     
  • Coordonatele de contact respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
    Denumire: Primăria municipiului Aiud
    Sediul: Str. Cuza Voda, nr. 1
    Tel: +40 258 861310
    +40 258 861357
    Fax: +40 258 861280
    Adresa e-mail: office@aiud.ro
    Adresa paginii de Internet: www.aiud.ro
     
  • Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
  • Programe si strategii proprii;
  • Lista documentelor de interes public si Lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
     
  • Modalitatile de contestare a deciziei institutiei publice în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
    În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
    Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice.
    Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, se consideră în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 544/2001.
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate