poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Primaria municipiului Aiud organizeaza la sediul institutiei, concurs in vederea ocuparii pe durata determinata, a postului contractual vacant de administrator public



Data publicarii

19.07.2016

Descriere

In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, Primaria Municipiului Aiud, judetul Alba, organizeaza la sediul institutiei din str. Cuza Voda, nr.1, concurs in vederea ocuparii pe durata determinata, a postului contractual vacant de: ADMINISTRATOR PUBLIC din cadrul APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI MUNICIPIULUI AIUD. Concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de administrator public, consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: - selectia dosarelor de inscriere; - proba scrisa; - interviul. Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta. Criteriile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii pentru ocuparea postului de administrator public sunt: - studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; - vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei: minim 5 ani; - studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor absolvite; - experienta in functii de conducere: minimum 2 ani; - experienta de minimum 1 an de zile in implementarea proiectelor din Fonduri Guvernamentale si Fonduri Europene; - certificare in managementul proiectelor. Criteriile generale pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii pentru ocuparea postului de administrator public sunt: a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania; b) cunoaste limba romana, scris si vorbit; c) are varsta minima reglementata de prevederile legale; d) are capacitate deplina de exercitiu; e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate; f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs; g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea; h) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani; i) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege. Dosarele de inscriere la concurs se pot depune pana in data de 03.08.2016, ora 18,00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud. Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente: a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare; b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz; c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice; d) carnetul de munca, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor; e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza; f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; g) curriculum vitae; h) recomandarea de la ultimul loc de munca; i) declaratia pe propria raspundere cu nu a desfasurat activitati de politie politica, astfel cum definita prin lege. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii. In cazul documentului prevazut la lit. e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului. Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs. Conditiile de desfasurare ale concursului sunt: - Data, ora si locul desfasurarii probei scrise: 10.08.2016, ora 1000 - sediul Primariei municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu; - Interviul: in termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise. Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari, prin care se testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul. Interviul se realizeaza conform planului de interviu intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt: a) abilitati si cunostinte impuse de functie; b) capacitatea de analiza si sinteza; c) motivatia candidatului; d) comportamentul in situatiile de criza; e) initiativa si creativitate. f) capacitatea de a lua decizii si de a evalua impactul acestora; g) exercitarea controlului decizional; h) capacitatea manageriala. Calendarul de desfasurare al concursului este urmatorul: a) data - limita pentru depunerea dosarelor de concurs - 03.08.2016, ora 1800 b) selectia dosarelor de concurs - in termen de maximum doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor; c) rezultatele selectarii dosarelor de inscriere - in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor; d) proba scrisa - 10.08.2016, ora 1000 e) notarea probei scrise - in termen de maxim o zi lucratoare de la finalizarea probei scrise; - comunicarea rezultatelor la proba scrisa - in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei scrise; f) depunere contestatii formulate fata de rezultatul obtinut la proba scrisa - in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise, sub sanctiunea decaderii din acest drept; g) solutionare contestatii rezultat proba scrisa - in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor; - comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse - imediat dupa solutionarea contestatiilor; h) sustinerea interviului - in termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise; i) notarea interviului - in termen de maxim o zi lucratoare de la finalizarea probei interviu; - comunicarea rezultatelor la interviu - in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei interviu; j) depunere contestatii formulate fata de rezultatul obtinut la interviu - in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei interviu, sub sanctiunea decaderii din acest drept; k) solutionare contestatii rezultat interviu - in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor; - comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse - imediat dupa solutionarea contestatiilor; l) afisare rezultate finale - in termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor pentru ultima proba. BIBLIOGRAFIA: 1. Legea nr. 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice; 3. Legea nr. 53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 4. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 5. Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare; 6. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare; 7. Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publica, cu modificarile si completarile ulterioare; 8. Ordonanta de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare; 9. OUG nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica, cu modificarile si completarile ulterioare; 10. Hotararea de Guvern nr. 168 /2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica; 11. Legea nr. 52/ 2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata; 12. Legea nr. 51/ 2006 serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 13. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice; 14. GHIDUL SOLICITANTULUI CONDITII GENERALE POCU 2014-2020; 15. GHIDUL SOLICITANTULUI CONDITII GENERALE POR 2014-2020; 16. GHIDUL SOLICITANTULUI CONDITII GENERALE POC 2014-2020; 17. GHIDUL SOLICITANTULUI CONDITII GENERALE POCA 2014-2020. Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora. Relatii suplimentare se pot obtine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud si la nr. de telefon 0258 861310 interior 13.



Descriere scurta

In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare,

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate