poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatele selectiei dosarelor de concurs, la concursul de recrutare organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 05.07.2017– proba scrisa



Data publicarii

20.06.2017

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul de recrutare, organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 05.07.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 40 alin. (1) lit. a) si art. 50 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de concurs:

            - pentru functia publica de executie de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Directiei Arhitect - sef, Compartiment Urbanism, Cadastru, Peisagistica din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud:

 

 

Nr.

Crt.

 

NUMELE SI PRENUMELE CANDIDATILOR

 

 

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

 

OBSERVATII

1.

FILIMON ALEXANDRU

ADMIS

-

2.

STEFANUT SILVIU MARIUS

ADMIS

-

 

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 63 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Morar Angela, consilier in cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

            Candidatii declarati admisi in urma selectiei dosarelor de concurs se pot prezenta pentru sustinerea probei scrise in data de 05.07.2017, ora 1000, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala  Ion I. C. Bratianu.

            Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 10 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra lor actul de identitate.

          Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.

 



Descriere scurta

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul de recrutare, organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 05.07.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 40 alin. (1) lit. a) si art. 50 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de concurs:

            - pentru functia publica de executie de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Directiei Arhitect - sef, Compartiment Urbanism, Cadastru, Peisagistica din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud:

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate