poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultat selectie dosare de concurs - muncitor necalificat, Biroul Administratia Pietei



Data publicarii

30.06.2017

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 12.07.2017 – proba practica, prevazuta de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarelor de inscriere:

 

 

Nr.

Crt.

 

CANDIDAT

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI

 

1.

TURI ANAMARIA MAGDALENA

 

ADMIS

-

 

2.

 

FERENCZI ZOLTAN

 

ADMIS

-

 

3.

 

PITEA VALER DORIN

 

ADMIS

-

 

4.

 

CALUSER IOAN ILARIE

 

RESPINS

Nu a prezentat  actul de studii in original

 

5.

 

CIURAR VALERIA

 

RESPINS

 Nu este indeplinita conditia de studii

                                                                              

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Morar Angela, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

         Candidatii declarati "admis", vor sustine proba practica in data de 12.07.2017, ora 10,00, la sediul Biroului Administratia Pietei din str. Iuliu Maniu, nr. 38.

         Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Biroului Administratia Pietei cu 10 minute inainte de inceperea probei practice, avand asupra lor actul de identitate.

       

 

 

 

 



Descriere scurta

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS,la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea postului vacant, functie contractuala de executie de muncitor necalificat, treapta profesionala I din cadrul Biroului Administratia Pietei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud, in data de 12.07.2017 - proba practica

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate