30.06.2017
In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 10.07.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarelor de inscriere:
Nr. Crt. |
CANDIDAT |
REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS |
MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI |
1. |
MOGA ANCA – MARIA |
ADMIS |
- |
2. |
BORDA LILIANA – AURELIA |
ADMIS |
- |
3. |
IOICA ADRIANA |
ADMIS |
- |
4. |
GRUITA ALEXANDRA – MARIA |
ADMIS |
- |
5. |
CIMPEAN MARIA – CRISTINA |
ADMIS |
- |
6. |
CORDEA DANIELA |
ADMIS |
- |
7. |
FOSTO ILEANA |
ADMIS |
- |
8. |
TOKACS ANAMARIA |
ADMIS |
- |
9. |
SIPOS TUNDE |
ADMIS |
- |
10. |
ISPAS MARIA |
ADMIS |
- |
Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
Candidatii declarati "admis", vor sustine proba scrisa in data de 10.07.2017, ora 10,00, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu.
Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 10 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra lor actul de identitate.
Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.
REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS, la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea postului vacant, functie contractuala de executie de asistent medical grad debutant in cadrul Directiei de Asistenta Sociala, Compartiment Cabinete medicale si Asistenta medicala comunitara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud, in data de 10.07.2017 - proba scrisa