26.07.2017
PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD organizeaza la sediul institutiei din Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante de EXPERT, CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT din cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Strategii de informatizare.
Conditii de participare la concurs:
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;
i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.
Conditii specifice:
a) studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta: matematica; ramura de stiinta: informatica; ramura de stiinta: inginerie electrica, electronica si telecomunicatii; ramura de stiinta: ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei;
b) cunostinte PC - nivel avansat :
- calculatoare personale - arhitectura, componente, caracteristici, periferice, diagnosticare defecte;
- configurare si administrare retele LAN bazate pe sisteme de operare Microsoft Windows 2012 Server;
- administrare sisteme de operare Windows 7, Windows 8 si Windows 10;
- instalare si utilizare a produselor pachetelor MS Office 2007- 2016 - Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook;
Dosarul de inscriere va cuprinde urmatoarele documente:
1) formularul de inscriere prevazut in Anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare;
2) copia actului de identitate;
3) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice, eliberata conform formatului standard prevazut in Anexa la Ordinul Presedintelui Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 192/2013;
5) cazierul judiciar;
6) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
7) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Documentul prevazut la punctul 5) poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
BIBLIOGRAFIE:
1.Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Totul despre Hardware -Winn L. Rosch - Editura Teora
4. Retele de calculatoare - Petre Norton - Editura ALL
5. MOC 6292- Installing and Configuring Windows 7 Client
6. MOC 20698 - Installing and Configuring Windows 10 Client
7. MOC 20411 - Administering Windows Server 2012
Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Programa analitica pentru proba suplimentara de verificare a cunostintelor in domeniul IT - nivel avansat se poate descarca de pe site-ul institutiei, respectiv www.aiud.ro.
Conditiile de desfasurare a concursului:
- Proba suplimentara IT: 29.08.2017, ora 0900 - sediul Primariei Municipiului Aiud;
- Proba scrisa: 29.08.2017, ora 1200 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu;
Interviul se va sustine intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud, in perioada 26.07.2017 - 16.08.2017, ora 18,00 (inclusiv).
PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD organizeaza la sediul institutiei din Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante de EXPERT, CLASA I, GRAD PROFESIONAL DEBUTANT din cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Strategii de informatizare.