poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat pentru ocuparea postului de sef birou din cadrul Biroului Administratia Pietei



Data publicarii

25.09.2017

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 02.10.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarelor de inscriere:

 

 

Nr.

Crt.

 

CANDIDAT

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI

 

1.

SAPUNARU NICOLAE ADRIAN

 

ADMIS

 

-

 

2.

 

CIOCA SORIN LUCIAN

 

ADMIS

 

-

 

3.

 

MILES CARMEN

 

ADMIS

 

-

 

4.

JOANDREA IULIA ANDREEA

 

ADMIS

 

-

 

5.

TIUTIU ANDREEA DORINA

 

ADMIS

 

-

 

6.

GIURGIU TUNDE RENATA

 

ADMIS

 

-

 

7.

VARGA GERGELY LORAND

 

ADMIS

 

-

 

8.

 

MATYAS BENIAMIN

 

RESPINS

- Nu este indeplinita conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.

 

9.

URCAN CRISTINA RAMONA

 

ADMIS

 

-

 

10.

 

TOMA MARIA SORINA

 

ADMIS

 

-

 

11.

HOPIRTEAN OANA DALIA

 

ADMIS

 

-

 

12.

 

BARBU ANAMARIA

 

ADMIS

 

-

 

13.

 

TASCA TEODOR

 

ADMIS

Cu conditia de a prezenta, pana la data de 26.09.2017, ora 16:00, diploma de licenta in original.

 

14.

 

RAD AURORA

 

ADMIS

 

-

 

15.

VOICAN MARIVIU VASILE

 

ADMIS

 

-

 

16.

STAN CAMELIA GABRIELA

 

ADMIS

 

-

                                                                              

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

         Candidatii declarati "admis", vor sustine proba scrisa in data de 02.10.2017, ora 11,00, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu.

         Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 15 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra lor actul de identitate.



Descriere scurta

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS, la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea postului vacant, functie contractuala de conducere de sef birou din cadrul Biroului Administratia Pietei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud, in data de 02.10.2017 - proba scrisa

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate