15.01.2019
Avand in vedere prevederile art. 40 alin. (1) lit. a) si art. 72 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarului de inscriere la concursul de recrutare organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 22.01.2019, ora 11,00 – proba scrisa, pentru ocuparea pe durata determinata a unui post temporar vacant, functie publica de executie de inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Directiei Economice - Compartiment Executare silita si incasare venituri din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:
Nr. Crt. |
NUMELE SI PRENUMELE CANDIDATEI |
REZULTATUL SELECTIEI DOSARULUI DE CONCURS |
MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI |
1. |
POPA CAMELIA GINA |
ADMIS |
- |
Candidata declarata "admis" in urma selectiei dosarului de concurs se poate prezenta pentru sustinerea probei scrise, in data de 22.01.2019, ora 11,00, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu.
Candidata este rugata sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 10 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra ei actul de identitate.
Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.