poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Primaria Municipiului Aiud organizeaza concurs in vederea ocuparii, pe durata determinata, a postului contractual de executie temporar vacant, cu norma intreaga, de asistent medical grad principal din cadrul Directiei de Asistenta Sociala



Data publicarii

26.11.2020

Descriere

In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare,

                 PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD, JUDETUL ALBA, organizeaza, la sediul institutiei din str. Cuza Voda, nr. 1, concurs in vederea ocuparii, pe durata determinata, a postului contractual de executie temporar vacant, cu norma intreaga, de asistent medical grad principal din cadrul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, Compartiment Cresa, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

 

              Conditiile specifice de participare la concurs sunt:

            -   diploma de absolvire scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolventilor liceelor sanitare, promotiile 1976 - 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;

            -  certificatul de membru si adeverinta pentru participare la concurs (valabila 30 de zile de la data emiterii) eliberate de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;

            -  adeverinta/certificat promovare examen grad principal;

            - autorizatie de libera practica, implicit asigurare de raspundere civila valabila in anul 2020.

 

            Concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie temporar vacant, cu norma intreaga, de asistent medical grad principal din cadrul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, Compartiment Cresa, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud, consta in urmatoarele etape succesive:

            -  selectia dosarelor de inscriere;

                         -  proba scrisa;

                         -  interviul.

   Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

              Pentru a ocupa un post contractual temporar vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv:

            a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

            b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

           c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;

           d) are capacitate deplina de exercitiu;

            e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

            f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

           g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

              

            Conditiile de desfasurare ale concursului sunt:       

             Data, ora si locul desfasurarii probei scrise: 15.12.2020, ora 1000 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu;

             Data si locul desfasurarii interviului: 18.12.2020 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu.

             Dosarele de inscriere la concurs se pot depune pana in data de 04.12.2020, ora 14,00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud.

              Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:

 

            a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;

             b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

             c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiilor documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

              d) certificatul de membru, in copie, si adeverinta pentru participare la concurs (valabila 30 de zile de la data emiterii) eliberate de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;      

             e) adeverinta/certificat promovare examen grad principal

             f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

              g) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;

             h) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

             i) curriculum vitae

             j) autorizatie de libera practica, implicit asigurare de raspundere civila valabila in anul 2020

           

            Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

            In cazul documentului prevazut la lit. h), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

           

             Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

 

            BIBLIOGRAFIA:

  1. Ordinul M.S. nr. 5298/1668/2011 Metodologia privind examinarea starii de sanatate a prescolarilor si elevilor din unitatile de invatamant de stat si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistentei medicale gratuite si pentru promovarea unui stil de viata sanatos, actualizat;
  2. Ordinul M.S. nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor;
  3. Ordinul M.S. nr. 1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate prescolarilor si scolarilor si a principiilor care stau la baza unei alimentatii sanatoase pentru copii si adolescenti;
  4. Legea nr. 263/2007, privind infiintarea, organizarea si functionarea creselor, cu modificarile si completarile ulterioare;
  5. HG nr. 1252/2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara, cu modificarile si completarile ulterioare;

6.    Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare (Partea a VI-a, Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice).

 

            Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

 

Calendarul de desfasurare al concursului:

26.11.2020 - 04.12.2020

perioada de depunere a dosarelor de concurs

07.12.2020

selectia dosarelor de concurs

08.12.2020

afisare rezultate selectie dosare de concurs

09.12.2020

depunere contestatii rezultate selectie dosare de concurs

10.12.2020

solutionare contestatii rezultate selectie dosare de concurs si afisare rezultate contestatii selectie dosare de concurs

15.12.2020

desfasurarea probei scrise si afisare rezultate proba scrisa

16.12.2020

depunere contestatii rezultate proba scrisa

17.12.2020

solutionare contestatii rezultate proba scrisa si afisare rezultate contestatii proba scrisa

18.12.2020

desfasurarea probei interviu si afisare rezultate proba interviu

21.12.2020

depunere contestatii rezultate proba interviu

22.12.2020

solutionare contestatii rezultate proba interviu si afisare rezultate contestatii proba interviu

23.12.2020

comunicare rezultate finale concurs

      

         Rezultatele, la fiecare proba, precum si rezultatele finale ale concursului, vor fi afisate la sediul institutiei si pe pagina de internet a Primariei Municipiului Aiud, www.aiud.ro.

 Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Aiud, situata in Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, precum si de pe site-ul institutiei: www.aiud.ro. Persoana de contact: Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern.

 Formular inscriere



Descriere scurta

In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare,

                 PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD, JUDETUL ALBA, organizeaza, la sediul institutiei din str. Cuza Voda, nr. 1, concurs in vederea ocuparii, pe durata determinata, a postului contractual de executie temporar vacant, cu norma intreaga, de asistent medical grad principal din cadrul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, Compartiment Cresa, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate