19.05.2021
In vederea solicitarii unui certificat fiscal de catre persoanele fizice si juridice, facem urmatoarele precizari:
- cererile se depun la Registratura Municipiului Aiud in timpul programului de lucru din ziua respectiva, iar certificatul fiscal se ridica de la compartimentele de taxe si impozite, in 2 zile lucratoare de la data solicitarii;
- cererile se pot transmite si la adresa de e-mail taxe@aiud.ro. Cererile pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscala se pot descarca de pe site-ul www.aiud.ro, urmatoarele link-uri:
- persoane fizice:
http://www.aiud.ro/AplicatiiOnline/ActeNecesare/Categorie.aspx?idc=13
- persoane juridice:
http://www.aiud.ro/AplicatiiOnline/ActeNecesare/Categorie.aspx?idc=14
Cererea se completeaza si se transmite impreuna cu o copie dupa actul de identitate al contribuabilului pentru care se solicita certificatul fiscal, copie pe care se consemneaza „Conform cu originalul” si se semneaza, iar Certificatul fiscal se va transmite pe e-mailul solicitantului.
Noua procedura va intra in vigoare incepand cu data de 24.05.2021.
In vederea solicitarii unui certificat fiscal de catre persoanele fizice si juridice, facem urmatoarele precizari:
- cererile se depun la Registratura Municipiului Aiud in timpul programului de lucru din ziua respectiva, iar certificatul fiscal se ridica de la compartimentele de taxe si impozite, in 2 zile lucratoare de la data solicitarii;
- cererile se pot transmite si la adresa de e-mail taxe@aiud.ro. Cererile pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscala se pot descarca de pe site-ul www.aiud.ro, urmatoarele link-uri:
- persoane fizice:
http://www.aiud.ro/AplicatiiOnline/ActeNecesare/Categorie.aspx?idc=13
- persoane juridice:
http://www.aiud.ro/AplicatiiOnline/ActeNecesare/Categorie.aspx?idc=14