poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud anunta ca, in perioada 14 - 25 iunie 2021, se fac inscrieri la Cresa Aiud pentru anul scolar 2021- 2022



Data publicarii

27.05.2021

Descriere

Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud anunta ca, in perioada 14 - 25 iunie 2021, se fac inscrieri la Cresa Aiud pentru anul scolar 2021- 2022.  

Cererea tip si lista cu actele necesare pentru inscriere se pot descarca de pe site-ul: www.aiud.ro sau se pot ridica de la sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, incepand cu data de 2 iunie 2021, conform programului:

              - Luni, marti si joi, intre orele: 8:00-16:00;

              - Miercuri, intre orele: 8:00-18:00;

              - Vineri, intre orele: 8:00-14:00.

           Dosarele continand cererea si actele necesare se depun in perioada 14 - 25 iunie 2021 la sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba sau se pot transmite in format electronic la adresa de e-mail: social@aiud.ro.

            Dosarele incomplete vor fi respinse.

           Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba, la telefon 0258/862.313 sau la sediul Cresei Aiud, str. Unirii, nr. 10A, jud. Alba, telefon 0258/862.541.

Cerere inscriere

Lista acte necesare

Adeverinta tip angajator

 



Descriere scurta

Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud anunta ca, in perioada 14 - 25 iunie 2021, se fac inscrieri la Cresa Aiud pentru anul scolar 2021- 2022.  

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate