poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul probei suplimentare de testare a competentelor in domeniul tehnologiei informatiei la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea pe durata nedeterminata a postului vacant, functie publica de executie de expert



Data publicarii

10.12.2021

Descriere

Rezultatul probei suplimentare de testare a competentelor in domeniul tehnologiei informatiei la concursul de recrutare organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea pe durata nedeterminata a postului vacant, functie publica de executie de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Directiei Arhitect - Sef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud - 10.12.2021 -

 

Avand in vedere prevederile Procedurii operationale privind organizarea si desfasurarea probei suplimentare de testare a competentelor specifice in domeniul tehnologiei informatiei, la concursurile  organizate in cadrul Municipiului Aiud,

            expertul desemnat prin Dispozitia Primarului nr. 466/05.11.2021, comunica urmatorul rezultat al probei suplimentare, la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Directiei Arhitect - Sef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud:

 

 

Nr.

Crt.

 

NUMARUL

 DOSARULUI DE CONCURS

 

NIVELUL PENTRU CARE S-AU TESTAT ABILITATILE SI COMPETENTELE SPECIFICE IN CADRUL PROBEI SUPLIMENTARE

 

REZULTATUL PROBEI SUPLIMENTARE

1.

36135/25.11.2021

NIVEL AVANSAT

ADMIS

                                                                       

            

             Candidatul declarat "admis" in urma sustinerii probei suplimentare, se poate prezenta pentru sustinerea probei scrise in data de 13.12.2021, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Aiud, Sala de casatorii.

            Candidatul este rugat sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 10 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra sa actul de identitate.

          Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.

 

Nota: Conform prevederilor art. 12 alin. (4) din Anexa 3 – Masuri pentru diminuarea impactului tipului de risc la HG nr. 1242/2021 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 9 decembrie 2021, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul candidatilor in incinta institutiei este permis doar celor care fac dovada vaccinarii impotriva virusului SARS-CoV-2 si pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezinta rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a zi si a 180-a zi ulterioara confirmarii infectarii cu virusul SARS-CoV-2.



Descriere scurta

Rezultatul probei suplimentare de testare a competentelor in domeniul tehnologiei informatiei la concursul de recrutare organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea pe durata nedeterminata a postului vacant, functie publica de executie de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Directiei Arhitect - Sef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud - 10.12.2021

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate